Haku

Mikä saa lehden lukijan pysähtymään matkailumainokseen aikakauslehdessä? Poimi kymmenen parasta vinkkiä ja monta  muutakin kiinnostavaa ideaa tästä kokonaisuudesta.

Tutkimus on Aikakausmedian mainonnan vaikuttavuussarjan seitsemäs osa.

» Lue ePaper

» Esitys tutkimuksen tuloksista suomeksi  (pdf)
» Esitys tutkimuksen tuloksista suomeksi (SlideShare)
» Report in English (pdf)


Millaista matkailumainontaa nuoret suunnittelijat haluaisivat nähdä?

Graafisen suunnittelun opiskelijat Pekka Halosen akatemiasta saivat tutkimustulokset ennakkoon­ käyttöönsä ja ideoivat niiden perusteella omat unelmien matkailumainoksensa Matkavekalle ja Lomamatkoille.

 » Opiskelijoiden mainokset (SlideShare)
 » Opiskelijoiden mainokset (pdf)

×

Haku: