Tutkimukset
Tutkimuksia aikakausmedioista, mainonnasta ja mediankäytöstä.
![Kansallinen Mediatutkimus](/media/3u5hwakt/cliff_lukee_suvilahdessa_kuva_anniina_nissinen_1600_px.jpg?width=400)
Kansallinen Mediatutkimus
Aikakausmedioiden kokonaistavoittavuus, lukijamäärät, lukuajat, mainontatietoa, tietoa lukijoiden kiinnostuksen kohteista sekä ja medioiden käytöstä hankintapäätöksissä.
![ASSI – tutkimus asiakasmedioista 2022](/media/ix2e0sil/assitutkimus2_1600px.jpg?width=400)
ASSI – tutkimus asiakasmedioista 2022
ASSI-raportti kokoaa yhteen tulokset seitsemästä asiakasmedian lukijatutkimuksessa.
![Aikakauslehtihetki 2021 – miltä aikakauslehden lukeminen tuntuu?](/media/yubhaia3/aikakauslehtihetki_1200px.jpg?width=400)
Aikakauslehtihetki 2021 – miltä aikakauslehden lukeminen tuntuu?
Tutkimus suomalaisten aikakauslehtihetkestä. Millaisia tunteita ja tottumuksia lukuhetkeen liittyy ja miten se eroaa muusta mediankäytöstä?
![ADAM – tutkimus ammatti- ja järjestömedioista](/media/2kwjd4eb/aikakausmedia-kuvaaja-jarkko-mikkonen-23.jpg?width=400)
ADAM – tutkimus ammatti- ja järjestömedioista
ADAM-raportti kokoaa yhteen 20 ammatti- ja järjestömedian lukijatutkimusta.
![Aikakauslehtimainonnan tietopankki](/media/vpehqljk/aikakausmedia-kuvaaja-jarkko-mikkonen-29_1600px.jpg?width=400)
Aikakauslehtimainonnan tietopankki
Mainonnan tutkimustietoa ja runsaasti esimerkkejä eri toimialoilta.
![Lasten ja nuorten mediapäivä](/media/2194/lasten_ja_nuorten_mediapaiva_taustakuva_3.jpg?width=400)
Lasten ja nuorten mediapäivä
Miltä näyttää lasten ja nuorten mediankäyttö vuonna 2019? Mitä kanavia suositaan ja millaiset sisällöt kiinnostavat?
![Järjestölehtien merkitys 2017](/media/esvh3tjp/shutterstock_723911146_1600_px.jpg?width=400)
Järjestölehtien merkitys 2017
Selvityksessä tarkastellaan painettujen ja digitaalisten lehtien roolia suomalaisten järjestöjen viestinnässä sekä niiden kehityssuuntia tulevaisuudessa.