Yleisöäänestyksen voitti huhtikuussa Ifolorin Valokuvilla sisustaminen, joka sai kolmanneksen annetuista 327 äänestä. Toiseksi tuli lähes yhtä hyvällä äänimäärällä Pauligin Jokaisella maalla on oma makunsa, joka sai 30 prosenttia äänistä. Kolmanneksi paras 19 prosentin ääniosuudella oli Sanoman Häneen iski Sanoma.
Lisäksi viiden parhaan shortlistalla olivat Alpha Beveragesin Kalastajan tarina ja Cellbesin #olemmecellbes.
Kultaa: 5 x valokuvilla sisustaminen
Mainostaja: Ifolor
Mediatoimisto: Mediatoimisto Voitto
Client Group Director: Sini Skott
Mainoksen suunnittelu: Ifolor
Marketing manager: Päivi Pietarinen
Mainoksen graafinen toteutus: ADANU
Graafinen suunnittelija: Anu Huotari-Viljanen
Julkaistu: Me Naiset
Hopeaa: Jokaisella maalla on oma makunsa
Mainostaja: Paulig
Mediatoimisto: ToinenPHD
Mainostoimisto: Creative Agency
Julkaistu: Tiede, useat naistenlehdet ja asumisen lehdet
Pronssia: Häneen iski Sanoma
Mainostaja: Sanoma Media Finland Oy
Mainostoimisto: Folk Finland Oy
Julkaistu: Gloria, Me Naiset, Tiede
Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa
Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä.
Vuoden 2016 alusta alkaen kilpailu on järjestetty yleisöäänestyksenä Markkinointi&Mainonnan sivuilla.
Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008.