Yleisön sitouttaminen mediatuotteisiin on ollut mediatalojen haasteena jo jonkin aikaa. Think Ink -kilpailussa haetaankin tänä vuonna ideoita sitouttavaan ja vuorovaikutteiseen mediaan. Idea voi olla pelkkä aihio, konsepti tai pidemmälle viety uusi palvelu. Se voi liittyä uutismediaan, aikakausmediaan, kirja-alaan, painoalaan tai televisioon ja radioon.
Kilpailun ensimmäisen vaiheen hakuaika päättyy 26.4.2022.
Lue lisää kilpailusta ja osallistumisesta siihen
Media-alan tutkimussäätiön tarkoituksena on edistää painetun ja sähköisen sekä sisältölähtöisen digitaalisen median ja niihin läheisesti liittyvien toimintojen kilpailukykyä. Säätiö tukee liiketoiminnan ja teknologioiden tutkimus‐, kehitys- ja innovaatiotyötä, koulutusta, osaamisen kehittämistä sekä mediaan liittyvien tarpeiden ymmärtämistä.