Miten idea visualisoidaan lukemaan houkuttelevaksi paketiksi, ja millä tavalla kohderyhmä vaikuttaa sisällön suunnitteluun? Entä miten sama idea jalostetaan eri kanaviin? Muun muassa näihin kysymyksiin vastaa tämän vuoden Magazine Symposium, jonka teemana on ”Hyvä idea!”.
Magazine Symposium on tarkoitettu Aikakausmedian, Aikakauslehtien päätoimittajat ry:n, Helsingin Seudun Journalistien ja Suomen freelance-journalistien jäsenille sekä alan opiskelijoille. Tilaisuus on maksuton, ja se striimataan etäosallistujia varten. Lähitilaisuuteen saapuville Aikakausmedia tarjoaa aamukahvin/teen ja sämpylän.
Aikataulu 5.11.
8.30 Ilmoittautuminen + kahvi/tee ja sämpylä
9.00 Alkusanat, Markkinointi- ja tutkimuspäällikkö, Outi Itävuo, Aikakausmedia
9.10 Miten idea visualisoidaan? AD Markus Frey, Kubo, AD Anton Sinelnikov ja vastaava tuottaja Päivi Paulavaara, Yhteishyvä (SOK)
9.50 Miten nuorelle yleisölle ideoidaan? Tuottaja Noora Kulta, YLE Kioski
10.20 Tauko
10.50 Monikanavaisuus: Miten sama idea jalostetaan eri kanaviin? Sisältöpäällikkö Emmi Nissi, Kotona (A-lehdet)
11.30 Miten idea myydään? Freelance-toimittaja Virpi Salmi
Ilmoittaudu lähitilaisuuteen tästä 29.10. kello 12.00 mennessä
Ilmoittaudu etätilaisuuteen tästä 1.11. kello 12.00 mennessä
Magazine Symposium 2024
Teema: Hyvä idea!
Aika: tiistai 5.11. klo 8.30–12.00
Paikka: Haaga-Helia, Pasilan kampus, Ratapihantie 13, 00520 Helsinki
Kenelle: Aikakausmedian, Aikakauslehtien päätoimittajat ry:n, Helsingin Seudun Journalistien ja Suomen freelance-journalistien jäsenille sekä alan opiskelijoille.
Hinta: Tilaisuus on maksuton.