Yhdistimme neljän mediatalon mainonnan tutkimustiedon vuosilta 2020–2025 ja selvitimme toimialoittain, millainen aikakauslehtimainonta kiinnittää lukijan huomion ja saa aikaan toimintaa. Aamiaistilaisuudessa julkistamme tuoreen Aikakauslehtimainonnan tietopankin ja kuulemme konkreettisia ja innostavia esimerkkejä siitä, millainen mainonta toimii printissä ja monikanavaisesti.
Tilaisuuden päätteeksi tutustutaan Haaga-Helian maksuttomaan MediaGuru-koulutukseen, jonka avulla jokainen markkinoinnin ja mediasuunnittelun parissa työskentelevä voi päivittää osaamistaan.
Tutkimusjulkistus: Uutta tietoa aikakauslehtimainonnasta 3.4.
Aika: torstai 3.4. klo 8.30–10.30
Paikka: Lasipalatsin Palmusali
Osoite: Mannerheimintie 22–24, 00100 Helsinki
Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu mukaan tästä viimeistään perjantaina 28.3.
Ohjelma
8.30 Herkullinen aamiainen
9.00 Tutkimusjulkistus: Aikakauslehtimainonnan tietopankki
9.50 Case: Inspiroiva monikanavainen aikakausmedia
10.15 Miten päivittää omaa osaamistaan? Esittelyssä MediaGuru
10.30 Tilaisuus päättyy