Haku

K-Rauta jätti jäljen – äänestettiin marraskuun parhaaksi

Kuukauden aikkarimainos -kisan marraskuun parhaaksi äänestettiin K-Raudan mainos Jätä jälkesi - me autamme. Se sai 41 prosenttia annetuista äänistä. Hopealle sijoittui SEAB Finlandin Siihen saakka - Wunderbaum (18 %) ja pronssille Pelastusarmeijan Joulupata (16 %).

Lisäksi viiden parhaan shortlistalle pääsivät Helsingin kaupungin Korva ja A. Tillanderin Sweet Dreams.

Kultaa: Jätä jälkesi – me autamme 

Mainostaja: K-Rauta, markkinointipäällikkö: Camilla Gummerus-Forstén 
Mediatoimisto: ToinenPHD , Senior Account Manager: Mikko Junttila 
Mainostoimisto: Sisältöstudio, A-lehdet 
Kuvaaja: Johanna Kinnari 
Sisustustoimittaja: Elsa Savaloja 
AD: Anne Ala-Jokimäki 
Julkaistu: Useissa naistenlehdissä

Hopeaa: Siihen saakka Wunder-Baum

Mainostaja: SEAB Finland 
Toimitusjohtaja: Vesa Tuokko 
Markkinointipäällikkö: Heidi Tohmo

Mainostoimisto: Folk Finland 
Copywriter: Lasse Paasto 
AD: Tuomas Myllymäki 
Asiakkuusjohtaja: Jussi Sahrman 
Graafinen suunnittelija: JIrka Väätäinen 
Tuotanto-AD: Kikka Natunen

Julkaistu: Auto Bild Suomi, Tuulilasi, Tekniikan maailma

Pronssia: Joulupata

Mainostaja: Pelastusarmeija, Anna Fredriksson

Mediatoimisto: Vizeum Finland, Account Director: Pirjo Ketola 

Mainostoimisto: make it simple  
Creative Director: Jukka Mannio 
Creative Director: Jarkko Tuuri 
Strategy Director: Vesa Tujunen 
Account Director: Pia Eiro 
Kuva: Left&Right 
producer: Kirsi Pärni  
Photographer Anton Sucksdorff 

Julkaistu: Viva ja Pirkka 

Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. 

Vuosina 2016–2020 kilpailu järjestettiin yleisöäänestyksenä Markkinointi & Mainonnan sivuilla. 

Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008.

page shape 1 page shape 3

Lue myös

×

Haku: