Kuukauden aikkarimainos -kisan marraskuun parhaaksi äänestettiin K-Raudan mainos Jätä jälkesi - me autamme. Se sai 41 prosenttia annetuista äänistä. Hopealle sijoittui SEAB Finlandin Siihen saakka - Wunderbaum (18 %) ja pronssille Pelastusarmeijan Joulupata (16 %).
Lisäksi viiden parhaan shortlistalle pääsivät Helsingin kaupungin Korva ja A. Tillanderin Sweet Dreams.
Kultaa: Jätä jälkesi – me autamme
Mainostaja: K-Rauta, markkinointipäällikkö: Camilla Gummerus-Forstén
Mediatoimisto: ToinenPHD , Senior Account Manager: Mikko Junttila
Mainostoimisto: Sisältöstudio, A-lehdet
Kuvaaja: Johanna Kinnari
Sisustustoimittaja: Elsa Savaloja
AD: Anne Ala-Jokimäki
Julkaistu: Useissa naistenlehdissä
Hopeaa: Siihen saakka Wunder-Baum
Mainostaja: SEAB Finland
Toimitusjohtaja: Vesa Tuokko
Markkinointipäällikkö: Heidi Tohmo
Mainostoimisto: Folk Finland
Copywriter: Lasse Paasto
AD: Tuomas Myllymäki
Asiakkuusjohtaja: Jussi Sahrman
Graafinen suunnittelija: JIrka Väätäinen
Tuotanto-AD: Kikka Natunen
Julkaistu: Auto Bild Suomi, Tuulilasi, Tekniikan maailma
Pronssia: Joulupata
Mainostaja: Pelastusarmeija, Anna Fredriksson
Mediatoimisto: Vizeum Finland, Account Director: Pirjo Ketola
Mainostoimisto: make it simple
Creative Director: Jukka Mannio
Creative Director: Jarkko Tuuri
Strategy Director: Vesa Tujunen
Account Director: Pia Eiro
Kuva: Left&Right
producer: Kirsi Pärni
Photographer Anton Sucksdorff
Julkaistu: Viva ja Pirkka
Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa
Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä.
Vuosina 2016–2020 kilpailu järjestettiin yleisöäänestyksenä Markkinointi & Mainonnan sivuilla.
Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008.