Haku

Huhtikuun paras mainos herätti kahvinhimon

Huhtikuun Kuukauden aikkarimainos -kisan voitti Paulig Synnynnäinen ikoni -mainoksellaan. Tuomarina toimi NORD DDB:n Art director Jukka Hannula, joka ylisti mainosta siitä, että se herättää aistit ja saa haluamaan kupposen kuumaa.

He, jotka bongasivat mainoksen Maku- ja Avotakka-lehdistä, saivat kahvinhimoonsa tyydytystä, sillä lehtien välissä oli Presidentti-kahvin maistiainen. Dentsun Media Specialist Ida Stromer haluaisi nähdä testereitä aikakauslehtimainonnassa enemmänkin.

Voittajamainoksen mediasuunnittelun takana oleva Stromer kaipaisi myös lisää mediaympäristön rauhallisuuden hyödyntämistä kiinnostavilla artikkelimaisilla sisällöillä.

”Jatkossa korostuu entisestään sisällön hyödyllisyys, minkä myötä esimerkiksi natiivi- ja advertoriaalimainonta jatkavat kasvuaan”, hän arvelee.

» ​Lue koko juttu ja katso kaikki palkitut mainokset

---

PS. Muistathan, että Kuukauden aikkarimainos -kisaan voi ilmoittaa mainoksia pitkin vuotta!

Mainoksen voi ilmoittaa mukaan mainostaja, mediatoimisto, mainostoimisto tai vaikkapa lehden edustaja. Kriteerinä on, että mainos tai mainossarja on julkaistu yhdessä tai useammassa suomalaisessa aikakauslehdessä kuluvan kuun aikana. Myös erikoisratkaisut huomioidaan!

page shape 1 page shape 3

Lue myös

×

Haku: