Haku

Vuoden aikakausmediamainostaja 2020 Essity Finland uskoo aikakausmedian voimaan

Editkilpailun Vuoden aikakausmediamainostaja -sarjassa palkitaan ansioitunut mainostaja, joka on arvioitavan vuoden aikana hyödyntänyt aikakausmedioita onnistuneesti ja monipuolisesti osana markkinonnin kokonaisuutta.

Vuonna 2020 tuomariston valinta sarjan voittajaksi oli pitkän linjan aikakausmediamainostaja Essity Finland, joka säilytti mainospanostuksensa aikakausmedioihin lähes ennallaan vallitsevasta tilanteesta huolimatta. Tuomaristo kiinnitti valinnassaan huomioita myös aikakausmedioiden monipuoliseen hyödyntämiseen ja kohderyhmän tarpeiden ymmärtämisen.

Essity Finland on tavoittanut kohdeyleisönsä onnistuneesti pitkäjänteisellä näkyvyydellä aikakauslehtien määräpaikoilla esimerkiksi Libresse-, Tena ja Libero-brändeillä sekä näytejakelun avulla. Printin lisäksi Essity on hyödyntänyt aikakausmedioita monikanavaisesti digissä ja natiivissa”, tuomaristo perustelee.

Vuoden aikakausmediamainostajan valitsi Aikakausmedian Mediamyyntiryhmä, johon kuuluivat  B2B-liiketoiminnan johtaja Anni Lintula, A-lehdet, myyntijohtaja Anne Eklund, Alma Talent, myyntijohtaja Jaana Lindvall-Harki, Fokus Media Finland, mediamyyntijohtaja Tomi Takanen, Otavamedia sekä Business Manager Päivi Vaittinen, Sanoma Media Finland. Tuomariston puheenjohtajana oli markkinointi- ja tutkimuspäällikkö Outi Itävuo, Aikakausmedia.

Essity Finlandin mainoksia.

Kuva: Essity Finlandin brändeihin kuuluvat muun muassa Tena ja Libero.

» Katso kaikkien sarjojen voittajat kuvineen Editkilpailun sivuilta.

page shape 1 page shape 3

Lue myös

×

Haku: