Sinebrychoffin Karhu 0,0 % vei voiton kesän Kuukauden aikkarimainos -kisan yleisöäänestyksessä valtaisalla äänivyöryllä. Yleisön 223 äänestä Karhulle annettiin peräti 84 prosenttia. Toiseksi ylsi Sanoma Media Finlandin Hanki parempaa kahdeksan prosentin ääniosuudella ja kolmanneksi Valion Lautaset syödään tyhjiksi jo pöydässä, joka sai viisi prosenttia äänistä.
Lisäksi viiden parhaan shortlistalla olivat Fiskars/Iittalan Kesän lahjat ja Liberon Lasten valitsemat suosikit.
Kultaa: Karhu 0,0 %
Mainostaja: Sinebrychoff
Mediatoimisto: Dagmar
Julkaistu: Pirkka
Hopeaa: Hanki parempaa
Mainostaja: Sanoma Media Finland / Helsingin Sanomat
Markkinointipäällikkö: Niina Käkelä
Graafinen suunnittelija: Kristian Autio
Mainostoimisto: 358
Valokuvaaja: Nick Tulinen
358:n luovan tiimin vetäjä: Ale Lauraéus
Art director: Antti Salminen
Copywriter: Juhani Ylitalo
Projektijohtaja: Ellen Jabai
Julkaistu: Kodin Kuvalehti, Meidän Perhe, Me Naiset, Tiede, Vauva
Pronssia: Lautaset syödään tyhjiksi jo pöydässä
Mainostaja: Valio
Marketing manager: Saana Häkkinen
Marketing manager: Laura Vesterholm
Marketing director: Ann-Mari Hämäläinen
Mainostoimisto: Bob the Robot
Creative Director: Anu Igoni
AD: Tuukka Paikkari
Copywriter: Jonathan Fanta
Account Director: Hanna Palo
Julkaistu: Glorian ruoka & viini, Koti & Keittiö, Maku, useat naistenlehdet
Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa
Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä.
Vuoden 2016 alusta alkaen kilpailu on järjestetty yleisöäänestyksenä Markkinointi&Mainonnan sivuilla.
Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008.