Kilpailun voitti Lumenen Light the Way -kampanja, joka sai lähes puolet (45 %) annetuista 240 äänestä. Hopeasijalle pääsi Sanoma Media Finlandin Me Naiset by Tiia Vanhatapio. Se sai annetuista äänistä 22 prosenttia, eli vain yhden prosenttiyksikön enemmän kuin kolmanneksi tullut SOK:n Prisma-olut.
Kilpailu järjestettiin Markkinointi&Mainonnan sivuilla, jossa yleisö sai äänestää parasta mainosta Aikakausmedian esiraadin valitsemista viidestä maaliskuun aikana ilmestyneestä mainoksesta. Kolmen parhaan lisäksi shortlistalle ylsivät Alkon Pullopostia maailmalta ja Zalandon Me.Unlimited.
Kultaa: Light the Way
Mainostaja: Lumene, Trade Marketing Manager: Anne Tuomikoski
Mainostoimisto: Spring Studios
ECD: Robin Harvey
Associate Creative Director: Amie Rand
Head of copy: Blaise Douglas
Strategy Director: Sally-Anne Limb
Group Account Director: Estelle Colombe
Senior Account Manager: Ingrid Munch Jorgensen
Agency producer: Morwenna Cobbold
Project manager: Annelise Carling
Photographer: Jan Lehner
Stylist: Sofia Oksanen
Make Up: Anu Leny, Janne Suono
Hair: Miika Kemppainen
Production: Anatom Pictures Oy
Mediatoimisto: Dagmar
Julkaistu: Anna, Elle, Trendi, Kauneus&Terveys
Hopeaa: Me Naiset by Tiia Vanhatapio
Mainostaja: Sanoma Media Finland / Me Naiset
Brändistrategi: Sari Keurulainen
Suunnittelupäällikkö: Merja Miettinen
Päätoimittaja, Me Naiset: Iina Artima-Kyrki
Mainostoimisto: Bob the Robot
Luova johtaja: Anu Igoni
AD: Tuukka Paikkari
Copywriter: Heidi Taina
Graafikko: Tuomo Killström
Asiakkuusjohtaja: Kaija Rossi
Projektipäällikkö: Marko Juuti
Julkaistu: Me Naiset, Tiede, ET-lehti, ET-Terveys
Pronssia: Prisman pienpanimo-oluet
Mainostaja: Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta SOK, Markkinointijohtaja: Lauri Toivonen
Mainostoimisto: dynamo&son
Jere Saulivaara
Jarkko Kutilainen
Mediatoimisto: Carat
Account Director: Kirsi Riipinen
Media Innovations Director: Juha Halmesvaara
Tuotanto: Zeeland Family
Julkaistu: Me Naiset
Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa
Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä.
Vuosina 2016–2020 kilpailu järjestettiin yleisöäänestyksenä Markkinointi & Mainonnan sivuilla.
Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008.