"Kampanjan taustalla oli asiakkaan loistava kohderyhmänäkemys, että tällaiselle tapettimallistolle voisi olla tilausta. Samalla logiikalla me mietimme mediat, jotka tavoittaisivat kohderyhmän ja joihin tällainen luova kampanja sopisi", kertoo Toinen PHD:n Digital Client Manager Kaisu Koivisto.
K-Raudan kampanjan aikkarivalikko oli laaja: Avotakka, Deko, Eeva, Glorian Koti, Kodin Kuvalehti, Koti ja Keittiö, Meidän Perhe, Meidän Talo, Me Naiset, Unelmien Talo & Koti ja Viherpiha.
"Mediavalinnoissa oli paljon sisustuslehtiä, mutta hyödynsimme myös muiden lehtien sisustusteemanumeroita. Lasten tapeteilla mentiin rohkeasti Meidän Perhe -lehteen, jonne ne sopivat luontevasti. Kampanja on hyvä muistutus siitä, että kuluttajien huomion vangitsemiseksi kannattaa yrittää hyödyntää valittujen medioiden erityispiirteet mahdollisimman hyvin."
Repäise-kampanja palkittiin Editkilpailussa sekä Vuoden aikakauslehtimainos -sarjassa että Vuoden aikakausmediakampanja -sarjassa. Suunnittelusta vastasi Kurio.
» Lue lisää Ajankuvasta