Haku

Median erityispiirteiden hyödyntäminen kampanjassa kannattaa, muistuttaa Toinen PHD:n Kaisu Koivisto

"Kampanjan taustalla oli asiakkaan loistava kohderyhmänäkemys, että tällaiselle tapettimallistolle voisi olla tilausta. Samalla logiikalla me mietimme mediat, jotka tavoittaisivat kohderyhmän ja joihin tällainen luova kampanja sopisi", kertoo Toinen PHD:n Digital Client Manager Kaisu Koivisto.

K-Raudan kampanjan aikkarivalikko oli laaja: Avotakka, Deko, Eeva, Glorian Koti, Kodin Kuvalehti, Koti ja Keittiö, Meidän Perhe, Meidän Talo, Me Naiset, Unelmien Talo & Koti ja Viherpiha.

"Mediavalinnoissa oli paljon sisustuslehtiä, mutta hyödynsimme myös muiden lehtien sisustusteemanumeroita. Lasten tapeteilla mentiin rohkeasti Meidän Perhe -lehteen, jonne ne sopivat luontevasti. Kampanja on hyvä muistutus siitä, että kuluttajien huomion vangitsemiseksi kannattaa yrittää hyödyntää valittujen medioiden erityispiirteet mahdollisimman hyvin."

Repäise-kampanja palkittiin Editkilpailussa sekä Vuoden aikakauslehtimainos -sarjassa että Vuoden aikakausmediakampanja -sarjassa. Suunnittelusta vastasi Kurio.

» Lue lisää Ajankuvasta

 

page shape 1 page shape 3

Lue myös

×

Haku: