Scandicin Live happily ever after suuteli kultaa lokakuun aikkarimainos -kisassa! 40 prosentin äänisaaliilla tulos oli selvä. Toiseksi tullut Kojamon Ellinoora hurmasi 30 prosenttia äänestäjistä, ja kolmannelle sijalle yltänyt K-ruoka ja sen mainos Kun kädet on täynnä vei äänipotista 15 prosenttia. Kisassa äänestettiin tällä kertaa yhteensä 110 kertaa.
Lokakuun äänestyksen shortlistalla olivat mukana myös Silmäaseman Kaihin kypsyttäminen ja Valion Herkku.
Happily ever after
Mainostaja: Scandic
Susanna Limnell, Marketing Manager
Mediatoimisto: Dagmar
Pia Haussila, Paula Malme
Mainostoimistot:
MK Norway: Marianne Kvaale Jenssen, Producer/Project Manager
358: Johanna Luoto, Project Manager, Christina Parviainen, Copywriter, Joni Myllyneva, Art Director
Julkaistu: Me Naiset
Lumo Ellinoora
Mainostaja: Kojamo
Hanna-Maarit Nieminen, Markkinointipäällikkö
Marika Koskinen, markkinointiviestinnän asiantuntija
Mediatoimisto: ToinenPHD
Meri Saarikoski, Client Director
Riikka Luoma, Digital Client Manager
Sara Jouttijärvi, Planner
Mainostoimisto: Bob The Robot
Hermanni Kanerva, Ad
Elina Cajan-Nikkinen, Graphic Designer
Jan Sederlöf, Copywriter
Elina Fredén, Account Director
Julkaistu: Cosmopolitan, Elle, Me Naiset, Trendi
Kun kädet on täynnä
Mainostaja: K-Ruoka
Johanna Ekholm, markkinointipäällikkö
Teija Nesterinen, Markkinointijohtaja
Mediatoimisto: Dagmar
Miila Peltonen, Client Group Director
Terhi Villanova, Strategist
Mainostoimisto: hasan & partners
Reino Tikkanen, Business Director
Elina Oksa, Account Manager
Kari Puumalainen, Creative Copywriter
Samy Wilkman, Creative Art Director
Tuuli Kortelainen, AD assistant
Julkaistu: Pirkka
Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa
Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä.
Vuoden 2016 alusta alkaen kilpailu on järjestetty yleisöäänestyksenä Markkinointi&Mainonnan sivuilla.
Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008.