Huhtikuun Kuukauden aikkarimainos -kisan äänestyksen perusteella nikkarointi kuuluu kevääseen. Yleisöäänistä selvän enemmistön, 41,6 %, sai nimittäin K-Raudan Työvälineet-sarja. Mehiläinen Työelämäpalvelun Mieliteko tuli tiukassa kisassa toiseksi 21 % äänisaaliilla, kun kolmanneksi tullut Suomen Yrittäjien #autapientä jäi vain puolen prosentin päähän hopeasta. Onnea voittajille!
Huhtikuun äänestyksessä mukana olivat myös Saurumin Let Magic into Your Life ja Iltalehden Aina läsnä -mainokset.
Työvälineet
Mainostaja: K-Rauta
Mainostoimisto: Miltton Creative
Tuomas Tofferi, AD
Lauri Leiwo, Copy
Julius Kontiola, Strategi
Tanja Ijäs, Projektijohto
Mediatoimisto: Toinen PHD
Mikko Junttila, Strategist
Kaisu Koivisto, Digital Client Manager
Nea Raaska, Media planner
Julkaistu: Erä, Meidän Talo, Tekniikan Maailma, TM Rakennusmaalima, Tuulilasi
Mieliteko
Mainostaja: Mehiläinen Työelämäpalvelut
Reetta Rautkivi ,Markkinointipäällikkö
Andréa Alvarez-Tarjasalo, Johtaja, asiakkuudet & B2B markkinointi
Mainostoimisto: Avidly Oy
Vilma Kärkkäinen asiakkuusjohtaja
Janne Vahvaselkä copywriter
Hannu Nieminen AD
Minna Lavinkoski, projektipäällikkö
Mediatoimisto: Dagmar
Camilla Silvennoinen asiakkuusjohtaja
Ulla-Maija Mäkinen mediasuunnittelija
Julkaistu: Kodin Kuvalehti, MeNaiset
#autapientä
Mainostaja: Suomen Yrittäjät
Taru Jussila, Viestintäjohtaja
Lotta Tammelin, Markkinoinnin asiantuntija
Nuppu Vehmasaho, Graafinen suunnittelija
Julkaistu: Kodin Kuvalehti, Talouselämä, Anna, Seura, Suomen Kuvalehti, MeNaiset, Tiede, Katso, Seiska, Kuntalehti ja Kuntatekniikka
Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa
Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä.
Vuoden 2016 alusta alkaen kilpailu on järjestetty yleisöäänestyksenä Markkinointi&Mainonnan sivuilla.
Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008.