Kouvolan lakritsin Tällaista lakritsin kuuluukin olla voitti syyskuun Kuukauden aikkarimainos -kisan. Ääniä kisassa annettiin yhteensä 503, joista lakua piti parhaimpana 44,7 %. Me Naisten ja Sanoma Media Finland Lifestylen Ylpeästi moninainen tuli toiseksi 20,7 % äänimäärällä. Kolmannesta sijasta onnittelemme Aurinkomatkoja mainoksella Maailma on sun. Se keräsi 15,5 % kaikista äänistä.
Äänestyksessä kisasivat viiden parhaan shortlistalla myös Lidl Suomen Suosikkini ja Lasten ja nuorten säätiön #Readhour.
Tällaista lakritsin kuuluukin olla
Mainostaja: Kouvolan lakritsi
Mediatoimisto: CGSD Nordic Oy
AD: Emma Happonen
CSM: Lassi Mäki-Valkama
Mainostoimisto: Avidly Oyj
AD: Esa Hämäläinen
Copywriter: Elina Jussila
Account Manager: Elina Wiehn-Viren
Strategist & Team Lead: Mikko Nisula
Kuva: Ville-Akseli Juurikkala
Julkaistu: Apu
Ylpeästi Moninainen
Mainostaja: Me Naiset / Sanoma Media Finland Lifestyle
Niina Aaltio, Brand Strategist
Mainostoimisto: Bob the Robot
Tuukka Paikkari, Creative
Jussi Pekkala, Creative
Anu Igoni, Creative Director
Kaija Rossi, Head of Client Group
Niklas Nordling, Producer
Petra Yli-Hemminki, Account Manager
Anttu Brück, Graphic Designer
Veikko Kähkönen, Photographer
Kasimir Häiväoja, Post production
Emma Eskola, Producer
Julkaistu: Kodin Kuvalehti, Me Naiset
Maailma on sun
Mainostaja: Aurinkomatkat
Piritta Koivisto, Head of Brand, Marketing and Product Development, Aurinkomatkat Brand & Marketing Communications & Loyalty
Milla Väänänen , Manager, Marketing & Product Development, Aurinkomatkat Brand, Marketing and Customer Loyalty
Mediatoimisto: Dagmar Oy
Johanna Pekari, Strategist
Heidi Pukkila, Print Planner
Mainostoimisto: N2Marketing
Jon Gustavson, Art Director
Netti Genberg, Copywriter
Oskari Liimatainen, asiakkuusjohtaja
Minna Mikkola, graafinen suunnittelija
Roosa Rudkiewicz, projektijohtaja
Julkaistu: Meidän Perhe, Vauva
Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa
Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä.
Vuoden 2016 alusta alkaen kilpailu on järjestetty yleisöäänestyksenä Markkinointi&Mainonnan sivuilla.
Ensimmäinen kisa käytiin tammikuussa 2008.